Monday, September 16, 2013

porselen çaydanlık çay saati etkinliği

Merhaba degerli site okurlarimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün porselen çaydanlık çay saati etkinliği makalesini yayinlamaya karar verdik.


porselen caydanlik cay saati etkinligi 1porselen caydanlik cay saati etkinligi 2






Seviyorum ben bu etkinliği yahu,bilmem kaçıncı kez oldu ev sahibeliği yapıyorum hala bıkmadım :)


Bıkmayada niyetim yok aslında,iki lafın arasında sevgili hemşom Porselen demlik istersen sen yap sıradaki etkinliği dediğinde hemen panter gibi atılıp :) Kurban Bayramından sonra yaparım dedim :)


Kısmet olursa,1 Kasım 2012-1 Aralık 2012 Tarihleri arasında 


77.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinde Bendeniz Yani Gelibolu17-MidedenKalbe Blogspotumda


birbirinden güzel tariflerinizi bekliyor olacağım,emrinize amade olacağım :)


Bir yorum uzağınızdayız,tek yapmanız gereken tarifinizi yayınlayıp,altına Porselen Demlik Çay Saati etkinliği için bana gönderdiğinizi belirten not düşüp bana haber vermeniz,elimden geldiği kadar çabuk gelip tariflerinizi alıp blogumda keyifle yayınlayacağım....


Şimdiden çoook teşekkürler,her zaman olduğu gibi beni yalnız bırakmayacağınızı biliyorum,hatta adım gibi eminim :)


Etkinliğimize Her zamanki gibi Herkes davetlidir,istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,


lütfen çayın yanında ikram edilecek tarifler olmasına özen gösterelim :)


Görüşmek üzere,hoş kalın,selamlar olsun....


porselen caydanlik cay saati etkinligi 3







Bu konu ile alakali daha detayli yazi inceleyebileceginiz guzel bir site : safiyece lif örnekleri

No comments:

Post a Comment