Monday, September 2, 2013

Harry Potter Sırlar Odası - J.K. Rowling



harry potter sirlar odasi j k rowling 1


J.K. Rowling en çok gıpta ettiğim yazarlardan. Çocukların sevgilisi olacak böyle tatlı hikayeler yazabilmesi ayrıca takdire şayan. Etkinlik için ilk iki kitabını okudum. "Bir çocuğun yetişkinlerin dünyasından kaçıp her açıdan güçlü olduğu bir yere gitmesi fikri bana çok çekici geldi." düşüncesini çok seviyorum.


Bir çocuğun zorunluluklarla dolu yaşantısından kaçıp, gene zorunluluklarla dolu ama bir o kadar da eğlenebildiği bir dünyaya gitmesi kitapla birlikte mümkün gözüküyor, bizleri de çocuk olmaya çağırıyor. Geçenlerde iktidar isimleriyle kitap isimlerini eşleştiren bir yazı okumuştum ve çok gülmüştüm. Bu romanın basit bir çocuk romanı olmadığını söylüyordu. Doğru, farkında olmadan güzel şeyler öğretiyor çocuklara. Hep söylediğim gibi bu romanlardan örnek veren bir arkadaşımın çocuğunu gördüğümde çok mutlu olmuştum. Bakalım devamını ne zaman okuyacağım ve tabii filimlerini de seyretmeden olmayacak... Merak ediyorum. 


No comments:

Post a Comment