Wednesday, September 25, 2013

Ahşap Boyama Tepsi



Merhaba


Ahşap boyama tekniklerinden biri olan transfer tekniği ile yaptığım tepsiyi paylaşmak istedim.Bu çalışmayı kurs döneminde yapmıştım.Riskleri olan bir tekniktir ama sonuç dekupaja göre daha güzeldir.Bu çalışmada tepsinin içini kırık beyaz dışını yeşil renkle çalıştım.Seçtiğim resmin orjinal yüzüne transfer tutkalı sürüp yapıştırdım ve yirmi dört saat beklettim.Sonra sürekli elimi ıslatarak resmi soymaya başladım,riskli kısım burası ,çünkü resmin yırtılma ihtimali var.Soyma işlemi bittikten sonra resmin içindeki renklerle bütünleşen tamamlama kısmı da önemli resmin bütünlüğünü bozmadan uygun tonlarla çalışmak gerekiyor.Tüm bu işlemlerden sonra stencil ile farklı bir doku yakalamak istedim.Stencil çalışmasını tepsinin dışında da uyguladım.Yaptığım ahşap boyama çalışmalarında vazgeçilmezim yağlı boya eskitme ile tamamladım.Zor ama keyifli bir çalışmaydı umarım beğenirsiniz.






ahsap boyama tepsi 1







ahsap boyama tepsi 2



ahsap boyama tepsi 3



ahsap boyama tepsi 4
Sevgilerimle..

No comments:

Post a Comment