Saturday, August 31, 2013

fransız güpüründen banyo takımları

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün fransız güpüründen banyo takımları makalesini sunmaya karar verdik.


Kermesimizde benden başka bir arkadaşım daha havlu çalışmıştı, ikimiz de farklı tarzlarda havlular hazırladık, gerçekten çok emek isteyen harika şeyler yapmış, en çok bu oymalı dantellileri sevdim, geçmiş yıllarda ben de benzer şeyler yapmıştım. Bu takımlar 3 parça çalışılmış el havlusu, ayak havlusu ve banyo paspası şeklinde.

Fotoğraflar ışık yetersizliğinden dolayı malesef çok net olamadı tekrar çekme şansım da olmadı bu şekilde idare edelim artık.

Blogumu takip eden bir izleyicim bu postu yayınlamadan önce bana yorum bırakıp arkası oymalı havluları nasıl yapabileceğini sormuş, tam tevafuk oldu ben de bu konuyu hazıırlıyordum denk geldi.

Havluda sarma, kumaş gibi olmaz kalın bir malzeme olduğu için çok seyrek ya da çok sıkı olmayan zig zag dikişiyle, önce yerleştirdiğimiz dantel havluya sarılır (tercihen danteli sarmayıp elde de dikebilirsiniz) sonra arkasından yarım cm ya da daha az kalacak yerden havlunun dantel altına gelen kısmı nakış makasıyla kesilip çıkartılır, havlunun kesilen kenarlarına yine zig zag dikiş uygulanır arkadaki zig zag lar daha seyrek olabilir... bu işlem ayrıca kabarık olan havlu dokusunu bastırıp inceltir, dantelin altında düzgün durmasını sağlar.







fransiz gupurunden banyo takimlari 1










fransiz gupurunden banyo takimlari 2



fransiz gupurunden banyo takimlari 3



fransiz gupurunden banyo takimlari 4



Bu yazi ile alakali daha fazla bilgi gorebileceginiz guzel bir web sitesi : banyo takımı

No comments:

Post a Comment