Thursday, August 29, 2013

daha güzel oyalar pullu ve taşlı

Merhabalar sevgili site ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün daha güzel oyalar pullu ve taşlı makalesini yayinlamaya karar verdik.



 



mavi erkek süveteri



şu sıcackların kendini hisstettirdiği bu günlerde örgüler artık kamadı ama bu başka.


kız kardeşimin beklediğimiz bebişi için mavi bir yelek örmek istedim. yelek diğerlerine benzemiyordu çok hoşuma gitti. şu anda düğmeleri yok daha dikmedim. fakat yinede göstermek istedim. beğenilerinize sunuyorum. güle güle kullansın bebişimiz.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 1



daha guzel oyalar pullu ve tasli 2



daha guzel oyalar pullu ve tasli 3



daha guzel oyalar pullu ve tasli 4



daha guzel oyalar pullu ve tasli 5



daha guzel oyalar pullu ve tasli 6



daha guzel oyalar pullu ve tasli 7



daha guzel oyalar pullu ve tasli 8



daha guzel oyalar pullu ve tasli 9


krem rengi botiler

 Bu da canım  Simaycım  için yaptığım krem rengi botilerim. Elim alışmışken hepsini birden yapayım istedim. bu aralar biraz ara vermiştim. çini kursuna devam ediyorum. oraya yoğunlaşmak istedim. yakında çiniden yaptıklarımıda sizinle paylaşırım.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 10



daha guzel oyalar pullu ve tasli 11



daha guzel oyalar pullu ve tasli 12



daha guzel oyalar pullu ve tasli 13


pembe botiler



daha önce yapmış olduğum kahverengi botilerin pembesini bitirdim. biraz uzun sürdü bitirmesi. botileri aslında artan iplari değerlendirmek amaçlı yapmıştım bu yüzden boğaz kısmı biraz kısa oldu ipim yetmedi. yeni denemeler yapıcam onlarıda buradan yayınlarım


daha guzel oyalar pullu ve tasli 14



daha guzel oyalar pullu ve tasli 15



daha guzel oyalar pullu ve tasli 16



daha guzel oyalar pullu ve tasli 17



daha guzel oyalar pullu ve tasli 18



daha guzel oyalar pullu ve tasli 19


kışlık örgü botiler



kızıma ördüğüm el örgüsü  bot. büyük kızım içim kahve renkleri kullandım küçük kızım  ise pembe tonlarını istedi. şu anda pembesini örüyorum bitirince onuda paylaşıcam. botları kelebekvehobilerinde gördüm çok güzellerdi. bende hemen işe koyuldum sonuç bu. 


 taban kısmını koyu kahveden ayağının ölcüsünü alarak sık iğne yaptım. üzeri ise boğaz kısmına kadar sık iğne ön tarafı üçlü trabzan ile birer azaltarak yaptım. en üst bölümünü lif örerken yapılan parmak dolama tekniği  ile yaptım. düğmelerin olduğu bölüm sadece sık iğne.







daha guzel oyalar pullu ve tasli 20



daha guzel oyalar pullu ve tasli 21



daha guzel oyalar pullu ve tasli 22



daha guzel oyalar pullu ve tasli 23



daha guzel oyalar pullu ve tasli 24



daha guzel oyalar pullu ve tasli 25



daha guzel oyalar pullu ve tasli 26



daha guzel oyalar pullu ve tasli 27



daha guzel oyalar pullu ve tasli 28



daha guzel oyalar pullu ve tasli 29



daha guzel oyalar pullu ve tasli 30



 



baharlık bolero



Bahara yaptığım baharlık bolero. malesef bahar bittikten sonra yetiştirebildim. daha önce bu boleronun kırmızı olanlarınıda yayınlamıştım. bu da kırık beyaz olanı. yakasındaki broş Aslının gönderdiği kurdele fiyonklardan. 



daha guzel oyalar pullu ve tasli 31



daha guzel oyalar pullu ve tasli 32



daha guzel oyalar pullu ve tasli 33



daha guzel oyalar pullu ve tasli 34



daha guzel oyalar pullu ve tasli 35


kalpli bebek şapkası



bu bebek şapkasını internetten bulmuştum. bende resmi büyüterek yatım. arkadaşımın kızı eylüle hediye ettim. kalpler sonradan örülerek şapkanın üzerine dikildi. 



daha guzel oyalar pullu ve tasli 36



daha guzel oyalar pullu ve tasli 37



daha guzel oyalar pullu ve tasli 38






son şapkalar bunlar



kış bitti artık ama bunlar seneye hazırlık.bu sene kış uzun sürünce bolca örgü yaptık. hiç kullanmadığımız kışlıklar bile yerinden çıktı. çok şükür bahar geldi artık. 






daha guzel oyalar pullu ve tasli 39



daha guzel oyalar pullu ve tasli 40



daha guzel oyalar pullu ve tasli 41



daha guzel oyalar pullu ve tasli 42



daha guzel oyalar pullu ve tasli 43



daha guzel oyalar pullu ve tasli 44



daha guzel oyalar pullu ve tasli 45



daha guzel oyalar pullu ve tasli 46


Eylülün örgülerine devam



daha bitmediğini söylemiştim bunlarda devamı 



daha guzel oyalar pullu ve tasli 47



daha guzel oyalar pullu ve tasli 48



daha guzel oyalar pullu ve tasli 49



daha guzel oyalar pullu ve tasli 50



daha guzel oyalar pullu ve tasli 51



daha guzel oyalar pullu ve tasli 52



daha guzel oyalar pullu ve tasli 53



daha guzel oyalar pullu ve tasli 54



daha guzel oyalar pullu ve tasli 55



daha guzel oyalar pullu ve tasli 56



daha guzel oyalar pullu ve tasli 57



daha guzel oyalar pullu ve tasli 58



daha guzel oyalar pullu ve tasli 59


Eylülün örgülerine devam



daha önce yarısını gösterebildiğim örgülerin devamı 






daha guzel oyalar pullu ve tasli 60



daha guzel oyalar pullu ve tasli 61



daha guzel oyalar pullu ve tasli 62



daha guzel oyalar pullu ve tasli 63



daha guzel oyalar pullu ve tasli 64



daha guzel oyalar pullu ve tasli 65



daha guzel oyalar pullu ve tasli 66



daha guzel oyalar pullu ve tasli 67



daha guzel oyalar pullu ve tasli 68



daha guzel oyalar pullu ve tasli 69






daha guzel oyalar pullu ve tasli 70



daha guzel oyalar pullu ve tasli 71



daha guzel oyalar pullu ve tasli 72



daha guzel oyalar pullu ve tasli 73



daha guzel oyalar pullu ve tasli 74



daha guzel oyalar pullu ve tasli 75


bitmedi daha devamı var !!!!!


Eylülün örgüleri



marifetli arkadaşım Semra kızı Eylül için yaptıklarını bizimle paylaştı .paylaşım için teşekkürler. ellerine emeğine sağlık değerli arkaşım. 



daha guzel oyalar pullu ve tasli 76



daha guzel oyalar pullu ve tasli 77



daha guzel oyalar pullu ve tasli 78



daha guzel oyalar pullu ve tasli 79



daha guzel oyalar pullu ve tasli 80



daha guzel oyalar pullu ve tasli 81



daha guzel oyalar pullu ve tasli 82



daha guzel oyalar pullu ve tasli 83



daha guzel oyalar pullu ve tasli 84



daha guzel oyalar pullu ve tasli 85



daha guzel oyalar pullu ve tasli 86



daha guzel oyalar pullu ve tasli 87



daha guzel oyalar pullu ve tasli 88



daha guzel oyalar pullu ve tasli 89



daha guzel oyalar pullu ve tasli 90


daha bitmedi devamıda var ama şimdilik bukadar yükleyebildim. tekrar devam edicem.


Eylül'ün bolerosu



daha önce Birsel ablanın yapmış olduğu bolerodan fakat kırmızı renklisini bende Eylüle yaptım.

sayılarını isteyenler için

 ARKA: 76 ilmek , kenarlarda 16 ters,burgular 4 burguların arası 6 ilmek

ÖN:her iki tarafı bir ördüm. kesmeler ve artırmalar eşit olsun diye. önleri de 20 ilmekten başladım. 1 er  artırarak gittim ortaya gelince 1 er keserek yakaya kadar geldim.

KOLLAR: 38 ilmek 6 ters 2 düz devam ettim.

YAKA: ilmek çıkararak ördüm. yaka kısmını sona gelmeden geri dönerek biraz daha fazladan ördüm.



daha guzel oyalar pullu ve tasli 91



daha guzel oyalar pullu ve tasli 92



daha guzel oyalar pullu ve tasli 93



daha guzel oyalar pullu ve tasli 94



daha guzel oyalar pullu ve tasli 95



daha guzel oyalar pullu ve tasli 96






converse 2

Bunlarda diğer yaptığım converseler. diğeri Umut'a biraz büyük gelince bir küçüğünü yaptım.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 97



daha guzel oyalar pullu ve tasli 98



daha guzel oyalar pullu ve tasli 99



daha guzel oyalar pullu ve tasli 100






converse patiklerim

bende şu an 5. ayında olan apartmanmızın yakışıklısı umut için yaptığım  converse patik.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 101



daha guzel oyalar pullu ve tasli 102



daha guzel oyalar pullu ve tasli 103



daha guzel oyalar pullu ve tasli 104



daha guzel oyalar pullu ve tasli 105



daha guzel oyalar pullu ve tasli 106



daha guzel oyalar pullu ve tasli 107



daha guzel oyalar pullu ve tasli 108



daha guzel oyalar pullu ve tasli 109



daha guzel oyalar pullu ve tasli 110



daha guzel oyalar pullu ve tasli 111



daha guzel oyalar pullu ve tasli 101



daha guzel oyalar pullu ve tasli 113



daha guzel oyalar pullu ve tasli 103






bolerolarrr

Birsel teyzenin torunu Elanura yaptığı bolerolar. Birsel teyze müthiş marifetli bir bayan . aslında ona marifetli demeye dilim varmıyor çünki o marifet üstü yetenekli biri. yaptığı örgüler harika. ama benim elimde bunlar vardı. bunları çekebildim. isterimki bütün yaptıklarını görün. imkanım olursa yine sizinle paylaşmaya çalışırım.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 115



daha guzel oyalar pullu ve tasli 116



daha guzel oyalar pullu ve tasli 117



daha guzel oyalar pullu ve tasli 118



daha guzel oyalar pullu ve tasli 119



daha guzel oyalar pullu ve tasli 120



daha guzel oyalar pullu ve tasli 121



daha guzel oyalar pullu ve tasli 122



daha guzel oyalar pullu ve tasli 123



daha guzel oyalar pullu ve tasli 124



daha guzel oyalar pullu ve tasli 125



daha guzel oyalar pullu ve tasli 126






fıstıklı hırka

Meral hocamızın örmüş olduğu kızlara fıstıklı hırka modeli. çok beğendim. nasıl yapıldığını bilmiyorum. ama kolaymış. bende bolca resim çektim anlaşılsın diye.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 127



daha guzel oyalar pullu ve tasli 128



daha guzel oyalar pullu ve tasli 129



daha guzel oyalar pullu ve tasli 130



daha guzel oyalar pullu ve tasli 131



daha guzel oyalar pullu ve tasli 132



daha guzel oyalar pullu ve tasli 133



daha guzel oyalar pullu ve tasli 134


çiçek motifli şal



Arife arkadaşımın Müberra'ya yaptığı çiçek motifli şal. çiçek motifleri motif aparatı ile yapılıp örümcek diğer adı cin düğümü ile birleştirildi. çok güzel oldu. ellerinize sağlık. 






daha guzel oyalar pullu ve tasli 135



daha guzel oyalar pullu ve tasli 136



daha guzel oyalar pullu ve tasli 137



daha guzel oyalar pullu ve tasli 138



daha guzel oyalar pullu ve tasli 139



daha guzel oyalar pullu ve tasli 140


MÜBERRA arkadaşımın yaptığı yelek



marifetli arkadaşım Müberra yeleği yaparken resimledi sağolsun. yelek çok da güzel oldu. ellerine sağlık.  


Eylül güle güle giysin. 


daha guzel oyalar pullu ve tasli 141






daha guzel oyalar pullu ve tasli 142



daha guzel oyalar pullu ve tasli 143



daha guzel oyalar pullu ve tasli 144



daha guzel oyalar pullu ve tasli 145



daha guzel oyalar pullu ve tasli 146



daha guzel oyalar pullu ve tasli 147



daha guzel oyalar pullu ve tasli 148


ponponlu şapkaaa 2



daha önce Defneye bir yelek örmüştüm. yelekten artan ipten şapka yaptım.


 


daha guzel oyalar pullu ve tasli 149



daha guzel oyalar pullu ve tasli 150



daha guzel oyalar pullu ve tasli 151






noel baba



 yeni yıl size ve sevdiklerinize sağlık ve bol şans getirir inşallah.  


daha guzel oyalar pullu ve tasli 152


daha guzel oyalar pullu ve tasli 153







daha guzel oyalar pullu ve tasli 154


daha guzel oyalar pullu ve tasli 155


yılbaşı ağacı



yeni yıl gelmeden bende bir ağaç yaptım. 






daha guzel oyalar pullu ve tasli 156



daha guzel oyalar pullu ve tasli 157



daha guzel oyalar pullu ve tasli 158






ponponlu şapkaaa



          yeni şapka . 112 ilmekten başladım. 4 numara şiş kullandım. biraz lastik ördüm.  sonra 8'erli ters ve düz olarak ördüm düz yerlere burgu yaptım. ipim daha önce yaptığım yelekten kalma olduğu için ponponlara yetmedi.ponpon için  diğer mor ipi kullandım. uyumlu olmaları için aralarına çiçek attım.  


 daha guzel oyalar pullu ve tasli 159



daha guzel oyalar pullu ve tasli 160



daha guzel oyalar pullu ve tasli 161



daha guzel oyalar pullu ve tasli 162



daha guzel oyalar pullu ve tasli 163






köpekli şapka

büyük kızıma ördüğüm bu şapkayı şimdi küçük kızım takıyor. pembe yerlerini lif yaparken kullandığımız parmağa dolama tekniği ile yaptım . atkısını şişle haroşa ördüm. köpeğin burnunu örüp içine elyaf doldurdum. iğne gözlerini ve burnunu işledim.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 164



daha guzel oyalar pullu ve tasli 165



daha guzel oyalar pullu ve tasli 166



daha guzel oyalar pullu ve tasli 167






örgüden güllü fular



soğuklar geldi artık atkıları takma zamanı .annemin bana ördüğü güllü fular .  






daha guzel oyalar pullu ve tasli 168










daha guzel oyalar pullu ve tasli 169



daha guzel oyalar pullu ve tasli 170daha guzel oyalar pullu ve tasli 171






örgü kulaklık

Artan iplerden kızım ve arkadaşına yaptığım kulaklıklar. çok kullanışlı.

 30 ilmekten başladım. 10'ar ilmek kenarlara 10 ilmekde ortada bıraktım. ortadaki 10 ilmeği burgu yaptım.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 172



daha guzel oyalar pullu ve tasli 173



daha guzel oyalar pullu ve tasli 174



daha guzel oyalar pullu ve tasli 175


Defnenin yeleği

arkadaşım Cananın kızı Defne için yaptığım yelek. Defnecim canım benim 1,5 yıl önce elime doğdu. bir bakıma manevi kızım sayılır. öpüyorum onuda buradan.

yeleği omuzdan başladım. omuz kısmındaki çiçekleri tığ ile 4 zincir çektikten  sonra tekrar şişe taktım. ortalarınada boncuk diktim.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 176



daha guzel oyalar pullu ve tasli 177



daha guzel oyalar pullu ve tasli 178



daha guzel oyalar pullu ve tasli 179



daha guzel oyalar pullu ve tasli 180



daha guzel oyalar pullu ve tasli 181



akıllı süveter

         Arkadaşım Meleğin kızı Bahar için yaptığım akıllı ipten süveter.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 182daha guzel oyalar pullu ve tasli 183







daha guzel oyalar pullu ve tasli 184



daha guzel oyalar pullu ve tasli 185


ajurlu süveter



 soğuklar başlayınca kazaklar da  yerini almaya başladı. bu süveteri 3 parça halinde ördüm. 


daha guzel oyalar pullu ve tasli 186
   


1.bölüm bel kısmı. ön 90 arka 90 ilmek ile başladım. bel kısmını 2 ters 2 düz yani lastik ördüm. bel için 4 numaralı şiş kullandım. gögüs altına gelene dek ördüm . uzunluk size bağlı.bitmeye 1 parmak kala düğme deliği açar gibi ilikler açtım. 2 kestim sonra iki artırdım. oradan kurdelesini geçirdim. kurdele istemeyenler düz örebilir.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 187



daha guzel oyalar pullu ve tasli 188



daha guzel oyalar pullu ve tasli 189




üst tarafı 2 bölüm halinde ördüm.sağ ve sol . kolunuzun uzunluğunz göre. dikdörgen ördüm. hiçbir artırma ve kesme yok. üst tarafları 6 numaralı şiş ile ördüm. 79 ilmekten başladım. 2 tane başta 2 tane sonda olmak üzere düz ördüm .sonra 3 kestim,kestiğim ilmeğin içinden 3 tane çıkardım. bu şekilde sonuna kadar devam ettim. önden başladım hiç kesmeden omuzdan arkaya kadar devam ettim.diğer kol içinde aynısını yaptım. birleştirirken kolları yarıya kadar diktim. kalan yeri ikiye atırıp birini bel bölümünün ön tarafına diğerinide arka tarafına diktim. yalnız sırt yerine gelen kısmı biraz boyuna doğru diktim ki arkası açılıp kollarda kaymasın diye. süveter giyilmeye hazır. simayın hırkası 



daha guzel oyalar pullu ve tasli 190



daha guzel oyalar pullu ve tasli 191



daha guzel oyalar pullu ve tasli 192



daha guzel oyalar pullu ve tasli 193










kirpi şapka


daha guzel oyalar pullu ve tasli 194



daha guzel oyalar pullu ve tasli 195



daha guzel oyalar pullu ve tasli 196



daha guzel oyalar pullu ve tasli 197



daha guzel oyalar pullu ve tasli 198



daha guzel oyalar pullu ve tasli 199




















meyra için yaptığım yelek


daha guzel oyalar pullu ve tasli 200



daha guzel oyalar pullu ve tasli 201



daha guzel oyalar pullu ve tasli 202



daha guzel oyalar pullu ve tasli 203














mor kazağın beyezıda burada


daha guzel oyalar pullu ve tasli 204



daha guzel oyalar pullu ve tasli 205



daha guzel oyalar pullu ve tasli 206



daha guzel oyalar pullu ve tasli 207
ilk sırada tığ işi yaptığım yelek var.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 208



daha guzel oyalar pullu ve tasli 209



daha guzel oyalar pullu ve tasli 210
Bu yelekleri daha sonra hırkaya dönüştürebilirsiniz. Buda hırkası nasıl?


daha guzel oyalar pullu ve tasli 211


mor kazakla başlayalım .

kızım için yaptığım mor kazağım. büyük kızım ve yeğenim içinde beyazını örüyorum.


daha guzel oyalar pullu ve tasli 212



daha guzel oyalar pullu ve tasli 213













daha guzel oyalar pullu ve tasli 214









Ziyaret edilmesi gereken enterasan yazilar : boncuk oya modelleri

No comments:

Post a Comment