Thursday, October 10, 2013

BAYRAMDAN... 2 GÜN : PEMBE-YEŞİL ÇİÇEKLİ KAHVALTI SOFRASI :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Yeni , yeni evde :) ilk misafir ağırlamamızı bayramın 2. günü gerçekleştirdik.. Canan ve yeğenlerim geldiler kahvaltıya.. 


yalnız ben sabahına uyuyakaldım :) apar topar hazırlandım.. sofrayı akşamdan hazırlama alışkanlığım büyük kurtarıcı oldu yoksa yanmıştım ve "ben sizi akşam yemeğine çağırmıştım yaw siz yanlış anlamışsınız hehe" diye  diye durumu kurtardım :)






Pembe-yeşil ağırlıklı çiçek bahçesi gibi bi sofra hazırladım..






bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 1






Örtü : Kayınvalidemden..


Pembe servis tabakları : İkea






bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 2



Katlı servisliğimi yine burada yapılışını anlattığım gibi sofraya uygun olması bakımından peçete ile kapladım..






 sosisli peynirli milföy börekler hazırlayıp pembe boncuklu kürdanlarımla süsledim..






bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 3






bu peçeteyi bir ev bakma , ama hüsrana uğrama günü , sinirlerim bozuk şekilde (eski :) eve dönerken bi hışımla girdiğim bir milyoncu tabir edilen katlı mağazalardan birinden almıştım..


pamuk gibi çıktım mağazadan :) 


biteceğine üzüldüğüm nadir peçetelerdendir kendisi ve kalanları mutlaka kalıcı bi şeyler için değerlendirilecektir tarafımdan :)






bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 4






Pembe kalın karton bardakları İkea'dan almıştım.. onları yeğenlerime ve Emin'e meyve suyu ikram etmek için kullandım.. sofraya uyumlarına bayıldım..






bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 5






güzel bir gündü..Emin her ne kadar sonradan kuzenlerini satıp bilgisayar başına geçse de :) havuza girdiler çocuklar bütün gün.. eğlendiler..onları öyle bi arada mutlu , keyifli görmek bana da iyi geldi :)






ayrıca Canan yani yengemde bana gelirken kendi yaptığı peçete halkalarından getirdi yine. o halkalarda pek iyi geldi hehe  :) dedim ben hep taşınırım böyle..eve her ilk kez gelen mutlaka bi hediye getiriyo :)


en son incili peçete halkalarından hediye etmişti hatta ona kurduğum sofrada kullanmıştım postu burada.. şimdikiler koyu renkli simli şıkır şıkır bi şey çok güzeller :) 


kullandığım zaman paylaşacağım daha sonra.. 






Herkese Öpücükler..






Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor
bayramdan 2 gun pembe yesil cicekli kahvalti sofrasi 6

No comments:

Post a Comment