Tuesday, January 21, 2014

Nestle Coffee-Mate #ayrılmazikili


Bundan onbeş-onaltı sene evvel oturduğum evdeki apartman komşularımda tattım ilk nestcafe lezzetini.Çok da hoşuma gitti.Her sabah eşleri işe, çocukları okula gönderdikten sonra birimizin evinde toplanır sütlü ya da kahve kreması ilave edilmiş nestcafelerimizin eşliğinde sohbet ederdik.Kahvelerimizin bitiminde herkes evine dağılır, günlük hayata öyle başlardık.Güzel günlerdi ama geldi geçti.Aynı hayatın kendisi gibi.


nestle coffee mate ayrilmazikili 1

O evden taşındıktan sonra da devam ettim ben kahve faslına.Ama zamanla her gün kahve içmekten olsa gerek vücudum doyuma ulaştı ve nestcafe içmeyi bıraktım ve yıllarca içmedim.Ta ki FikriMühim.Com üyesi olarak eski aşkım "Nestle Coffee-Mate #ayrılmazikili" kampanyasına katılmaya karar verene kadar.


nestle coffee mate ayrilmazikili 2

Bu, #ayrılmaz ikili geçen günlerde elime ulaştı.Paketin içinden bir ikiliyi kendim ve ailem için ayırdım.Hatta iki-üç gün kahveyi içtim bile.Ama ilk gün krema ile içince yıllar içinde hassaslaşan midem alarm verdiği için sonraki günlerde sütle içmeyi tercih ettim.Hatta yanında bizim Antalya'nın meşhur 18'in bağaçasını da yemeyi ihmal etmedim.Merak etmeyin :) tabaktaki iki parça bağaçanın bir tanesini yedim sadece.


nestle coffee mate ayrilmazikili 3

Diğer ikiliyi de yarın arkadaşlarla içmek niyetindeyim.Gerçi bizim arkadaşlar Türk Kahvesi meraklısıdır ama aramızda gençler de var.Belki onlar içer.Neyse şimdilik bu kadar.Yarın ki kahve denemesini sonra yazının altına eklerim :)



No comments:

Post a Comment