Saturday, December 7, 2013

iyi bayramlar



bayram bitmeden kutlayayım dedim. sen bu satırları okurken ben istanbul'da olacağım sayın okuyucu. Bütün Çılgınlar Sever Beni (mert fırat <3 <3 MaceraperesT :) )oyununu dün akşam Moda Sahnesi'nde izlemiş, bu akşam da Kumbaracı50'de Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi oyununa gitmeden önce nerede yemek yesem planları yapacağım.






ama demek istediğim bu değil tabii. demek istediğim şeyi ne zamandır erteliyorum. ha bugün yazdım ha yarın yazacağım derken ramazan bayramı'nda olan bir şeyi kurban bayramına yetiştirdim:)






bayram ziyaretleri eş-dostla güzel bilirsin. ağaç dalıyla yaprağıyla gürler diye bir laf vardır bizde. kalabalık oldun mu gırgır şamata+vur patlasın çal oynasın.






blogumu takip ediyorsan eğer benim akrabalarımla görüşmediğimi biliyorsundur. bayramdan bayrama görmem yetiyor. hatta bazılarını görmesem bile sorun değil benim için. böyle diyorum ama eve gelen giden olmayınca da bayram bir tuhaf geçiyor. çocukluktan beri alışmışım kalabalık bayram kutlamalarına.






benim 2 teyzem var. küçük teyzem kıymetli validemin kalbini kırmış bayram öncesi. büyük teyzemle de az görüşmek en iyisidir. bayramın ikinci günü mü neydi. köydeki evdeyiz. köydeki evin de kocaman terası vardır bizim. gel birgün bak. çok seversin.






terasta oturuyoruz. büyük eniştem ile küçük eniştem geldi. sorduk teyzemleri neredeler diye. mırın kırın etti bunlar, cevap vermekten kaçındılar. biz onlara haber vermeden geldik, kaçtık falan dediler. annem "yaaa" dedi böyle mahzun mahzun. aradan 20 dakika geçti. hatırım için ilk önce müziği dinle hatta müzik devam ederken oku bundan sonrasını. bendeki durum aynen şöyleydi çünkü :)



:))) zihnimde bu melodi ile oturduğum yerden kalktım. sırtım kapıya doğru dönük oturmuştum. arkama döndüm. bir baktım teyzemler çoluk çombalak gelmis. sanki erler filmin gururla sunduğu sonu mutlu biten bir türk filminin içindeydim. annem adile naşit, babam münir özkul, abim olaydı o ortamda-abim de Ferid. bense evin evde kalmış kızı Feride :))) 5 kişi otururken birden 25 kişi olduk. kolonya-lokum ikramları, peşinden çay. annemin amway satma girişimleri, ee sen de amerika'dan geldin-doktora da bitti-buraya ne zaman geleceksin muhabbetleri. sonra meyve ikramı. kahkahalar, bayram diye dozajı azaltılmış dedikodular. neler neler :)






bayramlar önemli ya. küsler barışsın bayramlarda diye boşuna demiyorlar. umarım keyifli bir bayram geçirmişsindir. görmediğin kişiler varsa bugün son gün. hala vatin vardır birilerini görmeye.






iyi bayramlar!
*****************


Bu blogda ADSIZ yorumlar onaylanmaz. Herhangi bir gmail hesabı/blogu olmayan okuyucular Yorumlama biçimi kısmında Adı/URL'yi seçip URL kısmını isterse boş bırakarak sadece adlarını yazıp yorum bırakabilirlerse çok sevinirim.


No comments:

Post a Comment