Tuesday, December 3, 2013

benim çeyizimden modeller

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki konumuz benim çeyizimden modeller.


benim ceyizimden modeller 1






Geçtiğimiz günlerde PAMİDOR GAZİEMİR ŞUBESİNE gittim. Şube tadilattaydı her şeyi karıştırıp inceleyemedim ama bir kaç parça şey aldım. Yukarda da toplu hatıra fotoğraflarını çekip dolaba kaldırdım.






benim ceyizimden modeller 2






Kapı süsü diye düşünerek elime aldığım , sonrasında da altın yastığı olduğunu anladığım yastığı da fiyatının uygunluğu vesilesiyle nasılsa lazım diyerek aldım. Bulabilirsem benzer şekilleri olan kapı süsünü de almayı düşünüyorum. Sanırım onun için de Kemeraltı'na yolum tekrar düşücek.






benim ceyizimden modeller 3






benim ceyizimden modeller 4






Bu mama önlükleri de kumaşı ince arkası naylon, yıkanması kolay olur leke tutmaz diye aldım. Mama önlüklerinde çok cicili bicili modeller var içim gitmiyor mu? Tabiki gidiyor ama prenses midesindekileri çıkarınca o süsleri kim temizlicek ? BEN. O yüzden çok süse püse gerek yok :)))










benim ceyizimden modeller 5






benim ceyizimden modeller 6


Minnoşun ayakları üşümesin :)



Bu yazi ile alakali daha cok bilgi bulabileceginiz faydali bir web sayfasi : igne oyali tulbentim

No comments:

Post a Comment