Saturday, February 8, 2014

2013'e genel bakış ve veda...







2013 e genel bakis ve veda 1










Yılbaşı ağaçsız olmaz, bende kendi ağacımı kitaplardan yaptım :)






Ne güzel bir yıldın..






Aşksız geçip gittin..






Kıymetli şeyler de bıraktın, bizden aldıklarında oldu, tebessüm de bıraktın hüzün de, gözyaşları da bıraktın, ama en çok bol bol kahkahalar..






2013 yılını unutmayacağım.






İstediğim gibi bir tatil, istediğim gibi konserler, geziler bolca istanbul vardı..






Yeni dostluklar da kazandım, kimini de kaybettim..






Aşk olmadan aşkla yaşadım, geçmişin izleri olmadan, onları da tozlu satır aralarında çöpe attım..






Her neyse..






2013 yılı benim için unutulmaz bir yıl oldu..






Güzel anılar biriktirdim, güzel şeyler yaşadım






En güzeli de mutluyum..






İçimde ne aşkın acısı, ne hüznü var arınmış gibiyim..






2013 yılında neler yapmışım;






Bozcaada-Cunda-Ayvalık turu ile bir hoş oldum






Bozcaada-cunda-ayvalık turu 






Antalya-Kemer-Kaş-Kalkan-Patara ve antalya şelaleleri ile gözüm gönlüm açıldı..






Antalya Kemer Kaş Kalkan Patara ve Şelaleler






İstanbul'un gecesini ayrı gündüzünü ayrı tattım






Gökhan Türkmen, Zülfü Livaneli, Mustafa Ceceli, mazhar Alanson, Anadolu Ateşi konserlerine gittim






Konserler için   tık tık






Gezi parkı'nın bize direnmeyi öğreten eylemini unutamam.. Ne de ölenleri, yaralananları..






Gezi parkı 1 






Gezi parkı 2






Gezi parkı 3






Ankara'nın da şöyle bir tozunu almışım ki en çok istediğim Anıtkabir, Ulucanlar cezaevi, Ve Denizimin yattığı Karşıyaka Mezarlığına gittim






Ankara Gezisi






Ve birçok güzel anı..






En güzel anıları bıraktın bana giderken..






2014 senden daha güzel 






Aşk dolu bir yıl olsun..






Pehito'cumun güzel gönlüne güzellikler






Maviye iz süren 'in istediği tüm şeyler






Parçalanmış Gülüşlerin ' kıymetini bilen bir aşk..






Göndereni Bilinmiyor 'un gönlündeki tüm güzellikler






Hayattan İzler 'in yüreğindeki güzellikler






Ahu Kız 'ın yüreğindeki mutluluklar






Kitap Eylemcisi 'nin istediği tüm her şey






Sade ve derin 'in yani deeptone  'nin dilediği tüm her şey






Vuslat ' yüreğin o kadar güzel ki, 






Anarşi  seni hiç unuturmuyum ? aşk dolu bir yıl






Füsun T. ' 2014'ün tüm güzelliği seninle olsun






Erguvan Mevsimi Erguvan güzelliği ve huzurunun dolu olduğu bir yıl






Kitap Cumhuriyetim ' kitaplarınızın ve huzurunuzun daim olduğu güzel bir yıl






Beyaz Kitaplık   bebişiniz, huzurunuz, mutluluğunuz daim olsun






Aslı Yılmaz ' aslıcımm yüreğinin güzelliği gibi olsun her şey






Sonsuz Sana da güzel bir aşk






İstanbul Kazan ben kepçe umuyorum bir gün bir yerlerde karşılaşacağız yeniden =)






GülsahElpe her şey gönlünce olsun canım..






dondurma delisi  seni hiç unuturmuyum :) her şey gönlünce olsun canımmmm =)







Kahve Tadında   Herşeyin gönlünce olduğu nice güzel seneler dilerimm =)







Banuca Birşeyler   en güzeel günler seninle olsun =)







Unuttuğum varsa kusura bakmasın olur mu ?






2014 size, hepimize güzellikler getirsin her şey gönlünüzce olsun






İyiki tanımışım sizleri






İyiki varsınız






Aşk dolu güzel yıllar dilerim






Nice güzel senelere..










No comments:

Post a Comment